Клієнти українського державного Ощадбанку висловили невдоволення тим, як установа обробляє власні кошти, особливо в контексті сервісу «Мобільні заощадження».
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяЗгідно з відгуками, опублікованими на порталі Міністерства фінансів, було висловлено побоювання, що банк може фактично позичати користувачам їхні власні гроші.
В одному із зареєстрованих випадків клієнтка перевела гроші зі свого рахунку «Мобільні заощадження» на поточний картковий рахунок та продовжила використовувати кошти, припускаючи, що вони були легко доступні.
Проте згодом з'ясувалося, що банк ще не завершив обробку транзакції.
В результаті, хоча гроші з'явилися на її рахунку, вони були технічно недоступні, і їхнє використання нагадувало тимчасовий кредит від банку з використанням її власних фінансів.
Додаткові ускладнення виникли, коли додаткові перекази із сервісу заощаджень зіткнулися із затримками під час активації, і кошти залишалися недоступними протягом кількох годин.
Як повідомляється, політика банку допускає до двох днів для обробки таких транзакцій, що створює незручності для клієнтів, які очікують негайного доступу до своїх перерахованих заощаджень.
Нагадаємо, "Ощадбанк" змінює тарифи: вже з 1 числа
Раніше «hyser» повідомляв, нові податки на все: навіть з продажів на OLX, Prom та Rozetka - банківська таємниця йде в минуле
Як повідомляв «hyser», "ПриватБанк" блокує рахунки за грошові перекази з картки: навіть за повернення боргу - бан у "Приват24"