Клієнт Ощадбанку повідомив про тривожний інцидент, в ході якого доступ до його власних коштів був обмежений без попередження. Згідно зі скаргою, поданою на портал Міністерства фінансів, банк заблокував рахунок людини і з того часу не надав чітких відповідей або термінів вирішення ситуації.
Підпишись на Hyser.com.ua в Google News! Тільки найяскравіші новини!
ПідписатисяДізнавшись, що рахунок заморожено, клієнт звернувся до свого менеджера по роботі з клієнтами з проханням закрити його і перевести кошти, що залишилися, в іншу фінансову установу. Проте процес швидко загруз у адміністративних затримках. Повідомляється, що банку знадобилося майже три тижні, щоби навіть зареєструвати запит клієнта.
Незважаючи на цей початковий крок, ситуація не просунулась.
Більше місяця людина не могла отримати свої кошти або отримати підтвердження щодо того, коли гроші будуть повернуті і чи взагалі вони будуть повернуті.
Неодноразові спроби досягти ясності через гарячу лінію банку не дали жодної конкретної інформації, а представники нібито не змогли вказати терміни чи назвати відповідальних.
Цей випадок викликає серйозне занепокоєння у клієнтів щодо прозорості та підзвітності банківських процедур, особливо коли йдеться про доступ до особистих коштів. Законність таких затримок та обмежень за рахунками залишається темою зростаючої суспільної уваги.
Нагадаємо, "ПриватБанк" позбавляє українців соціальних виплат: гроші не дійдуть нужденним
Раніше «hyser» повідомляв, масові блокування банківських карток українців: за які перекази позбавляють доступу до грошей
Як повідомляв «hyser», пенсіонерів примусово залишать без грошей: "Ощадбанк" поверне пенсії до ПФУ